Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Krásný den

By 26.7.15


Raduji se z maličkostí, z krásných dní, z vůně, z hudby, kterou poslouchám neustále dokola. Zbožňuji ty chvíle, kdy se můžu ponořit do svého světa pokladů a harmonie. Nikým nerušena. Jen já a ten krásný svět kolem. 


Své největší poklady mám uloženy v krásných kulatých krabicích, které jsem si musela vzít s sebou, když jsem se stěhovala k příteli. Mají své kouzlo a jsou tak romantické!


Své oblíbené svícny mám momentálně na toaletním stolku, a pálím jednu svíčku za druhou. Dokonce je teď mým velkým potěšením sezení při svíčkách v podvečer na balkóně s mými nejbližšími. 


Miluji patinu na všem. Na nábytku, špercích, zrcadlech i bytových doplňcích. Jakmile jsem viděla tento dokonalý podnos od Chic Antique, neváhala jsem ani minutu a musela jsem ho mít. Momentálně mi slouží k odkládání náramků, které nosím nejčastěji. Mám v plánu jej využít i k dekorování květin a o Vánocích mi poslouží na cukroví.


Antik dózu se skleněným vrškem jsem si koupila v Liberci za pár korun a teď lituji, že jsem si tam nekoupila těchto doplňků víc. Vypadá krásně vedle parfémových flakónů, a tak trochu jim dává punc starších časů.



Čerstvé květiny nesmí chybět. Tyhle jsou navíc tak krásně barevné, že při každém pohledu na ně, mám ještě lepší náladu (jde to vůbec?). 


Nástavec na svícen s křišťálovými ověsy jsem dostala od maminky k svátku. Do té doby jsem netušila, jak může být tahle drobnost praktická (když sedíte na balkóně při foukání letního větříku před bouřkou, což zvlášť ocení ti, kteří nechtějí mít vosk i ve vlasech :)).



Tyhle antik náušnice jsou jedním z mých pokladů. Nosím je jen při výjimečných příležitostech, protože ony si to zaslouží :).

35 komentářů

  1. Máš to krásně vyzdobené, ty náušnice jsou super! :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  2. Krása! :)) Máš to opravdu vychytané do posledního detailu, nejradši bych si od tebe pár věciček vypůjčila ;)

    anotherdominika.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. krásne fotky, tie náhrdelníky <3 a tá vôňa od Lanvina je nádherná, kedysi som ju mala :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už mám druhý flakón, je taková jemná, dívčí.

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Děkuji, to je jenom jeden, ale složený z více náhrdelníků ;)

      Vymazat
  5. To je naprosto kouzelné! Já osobně se nemohu vynadívat na ty náhrdelníky :)

    http://www.maredifragole.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné poklady, ale ty antik náušnice u mě vedou. A tvá pozitivní nálada - jen tak dál!

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Trošku se snažím změnit přístup v myšlení, chce to více optimismu a radosti, a když je člověk šťastný, jde to samo :)

      Vymazat
  7. Nádhera :D (stručné a výstižné) :D

    http://iamgirlwithpinknails.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  8. moc pěkné fotky :)
    www.kamiidk.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. To je moc krásné, máš to všechno takové romantické - prostě pohádka :)).

    http://www.coolour-life.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když já tyhle romantické a dívčí zbytečnosti tak zbožňuju, nemůžu si pomoct!

      Vymazat
  10. Krasne detaily :)

    http://www.curyinthecity.blogspot.it/
    Fashion Paris&Prague

    OdpovědětVymazat
  11. Zo všetkých fotiek sa mi najviac páči tá prvá, vyzerá veľmi profesionálne, akoby som ju mohla nájsť na Weheartit alebo Tumblr. Naozaj máš talent na fotografovanie detailov! :) Sviečky zbožňujem, takže to sa mi tiež zapáčilo. A tie kvety! Nemala som donedávna rada ružovú, ba priam som ju neznášala, ale ako sa blížim k dospelosti, začína sa mi páčiť. :D
    Podobne ako ty, dokážem sa radovať z maličkostí a dodáva mi to nesmierne množstvo energie. :3
    Charlotte, http://faylotte.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Charlotte za milý komentář, který mě velice potěšil. Focení detailů a interiérů mě baví ze všeho nejvíc, podle mě to není ani o fotce, ale o tom, co fotím, protože keramika Mynte je prostě dokonalá :) Měj se pěkně

      Vymazat
  12. Všetko vyzerá tak krásne. :) Skvelý článok. :)

    OdpovědětVymazat
  13. Čerstvé květiny ve váze dokážou rozsvítit a zpříjemnit celý den! Měj se pěkně :)

    OdpovědětVymazat
  14. Nádherné fotky a takisto veľmi pekný, oddychový článok. Miestami som až mala pocit, že ma preniesol niekde mimo reality :)

    OdpovědětVymazat
  15. páči sa mi tvoj vintage štýl :) je to ženské, romantické a jemné :)
    www.gummybaum.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  16. Super clanek!

    http://natalislife.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  17. Ty nausnice mi vzaly dech!!! Moc pekne pojaty clanek, presne tenhle pozitivni pristup vsude chybi! Tak jsem rada, ze ho sem alespon nekdo dokaze vnest!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...