Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Aktuální pečující kosmetika

By 4.8.15


Pečující kosmetice jsem dříve nevěnovala příliš pozornosti, snad proto, že jsem si myslela, že nejrůznější masky a balzámy na vlasy, stejně jako krémy a tělové spreje nejsou zase až tak důležité. Vystačila jsem si s pleťovým krémem, dobrým odličovadlem a čas od času tělovým olejem (když už bylo třeba). Přibližně 4 roky zpět jsem ale "prozřela" a začala si pečující kosmetiku vybírat s větší pozorností. Přece jenom jsem pozorovala, že si tělo o nějakou tu péči říká. 


Nejsem typ člověka, co by bezmyšlenkovitě utrácel peníze za kosmetiku, kterou nestíhá spotřebovat, která je ve slevě, nebo ji musí vyzkoušet. Většinou jdu po osvědčených klasikách, které mi prostě vyhovují. Jednou z nich je regenerační expres balzám oil nutritive od Schwarzkopf, který zabraňuje vysoušení konečků, jejich třepení a hlavně usnadňuje rozčesávání. Vlasy jsou po něm velmi jemné a konečky skutečně vyživené. Používám ho opravdu hodně dlouho a kupuji ho stále dokola. Dalo by se říct, že jsem vyzkoušela všechny typy těchto balzámů a všechny mým vlasům sedly, ovšem tento je zatím nejlepší z nich. 


Šampóny na vlasy jsou mým věčným bojem. Většinou mi vůbec nesednou, buď mě vysušují, nebo naopak mastí. Mojí stálicí je Syoss proti lupům, protože ten mi skutečně vyhovuje. Nesvědí mě po něm pokožka hlavy a navíc mě chrání proti lupům. Když chci vlasům dopřát výjimečný zážitek, použiji Kérastase volumifique opět pro objem jemných vlasů. Vlasy jsou skutečně nadýchanější, ale k poměru k ceně to alespoň pro mě není žádný extra super zázrak. Jsem s ním spokojená, protože mi sedí a navíc krásně voní. 


Na odlíčení používám nyní micelární vodu od Mixy. Vyhovuje mi to pumpičkové balení, to na odličovacích produktech velmi oceňuji. Bohužel mám pocit, že strašně rychle mizí, nevydrží mi ani měsíc, a mým problémem pak je, že často zapomínám, že mi došla. Jak jsem říkala, do drogerií nechodím zase až tak často, takže jsem teď ráda, že jsem si nakoupila pro změnu micelárku od Biodermy, která mi oproti Mixe vydrží podstatně déle. 


Na tělo nyní používám výživné tělové mléko od Neutrogeny. Já si nemůžu pomoct, ale dělá mi vždy prostě nejlepší službu. Mám vždycky tendenci vyzkoušet různé másla od Baley, Nivei nebo Dermacolu, ale vždy se vracím k Neutrogeně. Snad proto, že není tak silně parfemovaná a skutečně hydratuje. Spokojená jsem také s tělovými mléky od Garnieru, ty jsou oproti Neutrogeně takové lehčí a jemnější.


Přiznám se, že na ruce jsem pořádný lajdák, který jim nevěnuje dostatečnou péči. Snad jenom v zimě je skutečně každý den krémuji. Nejraději mám krémy s vůni mandlí nebo oliv, protože jsou hodně mastné a pokožku skutečně vyživí. Tento krém vychází, tuším, že na 39 Kč v Tetě, což je pekelně málo vzhledem k tomu, jak se umí o ruce pěkně postarat :). 


Na tvář používám už několik let Ideálii od Vichy, je lehoučká, rychle se vpíjí a úžasně hydratuje. Navíc mi velmi voní, takže si každodenní nanášení skutečně užívám. Čas od času svou denní rutinu obměním a použiji třeba krém od Biodermy nebo Nivei (soft), ta je výbornou alternativou. 

Jaký vztah máte k pečující kosmetice Vy?

22 komentářů

  1. Adrianko, opet se mi clanek ukazal bez fotky, pouze s nadpisem :( Pecujici kosmetika u me jak na co.. Na vlasy jsem si jeden cas potrpela, ale ted mam rada pomerne levne sady od Baley (sampon+kondis) a jeden profesionalni od Loreal Intense Repair. Na plet i ruce jsem sileny flink :( Plet si odlicuji odlicovacimi ubrousky a tu a tam pouziji micelarku od Eucerinu - mela jsem i Biodermu, ale tu jsem pouzila parkrat. Na ruce jsem si ted poridila kremicek od Baley za 35,- a voni jako tropicke ovoce.. Tak snad me donuti ho pouzivat casteji!
    InHotBlog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko, tak ty máš dokonalé vlasy.. Vždycky si myslím, že musíš používat nějakou drahou péči. Já jsem slyšela velmi pozitivní ohlasy na šampony a kondicionery od Dove, tak je chci vyzkoušet :)

      Vymazat
  2. Jsem milovnicí pečující kosmetiky, miluju vzorečky a minibalení, abych toho mohla co nejvíce vyzkoušet :-) Kosmetiku kupuju i do zásoby. Přesto stále hledám ideální denní krém. Ideália mi po čase přišla dost mastná.

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No s tím hledáním máš pravdu, občas je to problém, hlavně s těmi krémy. Mě sedí ještě Bioderma a dokonce i denní krém od Ryoru.

      Vymazat
  3. Naprosto souhlasím, nechápu, že někdo bez přemýšlení utrácí za kosmetiku, sama používám už roky produkty, které mám vyzkoušené. Ale nebráním se ani novinkám, ale zrovna s tím sprejem to mám stejné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já taky jednou za čas ze zvědavosti něco vyzkouším, málo co ale předčí mé oblíbené produkty :)

      Vymazat
  4. Já osobně té pečující kosmetice moc nedám. :D Jsem ráda, když se občas namažu tělovým máslem a obličej natřu krémem proti akné.

    www.maredifragole.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Teď jsem taky zaměřená hlavně na péči. Akorát teď sháním něco jako Orofluido na konečky vlasů. Nějaký tip ? :)
    Lenny Mali i Danmark

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě kadeřnice dává do vlasů tekuté krystaly na vlasy Young crystal fluid jam, a to je skvělé, taky si je určitě pořídím. Konečky jsou zacelené a nevysušují se, určitě vyzkoušej, cena je myslím kolem 200kč :)

      Vymazat
  6. Mě micelárka od Biodermy také vydrží vždycky strašně dlouho:) jinak GlissKur má nejlepší spreje!:D

    OdpovědětVymazat
  7. tyhle balzámy na vlasy od Schwarzkopf jsou fakt taková vděčná věc :) měla jsem snad už čtyři a jsou fajn. o micelárce od Mixy teď uvažuju, protože mají novou na problematickou pleť, ale Bioderma je každopádně láska nebeská a nečekám, že by ji předčila <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky by mě docela zajímala ta Mixa na problematickou pleť, tak až ji budeš mít vyzkoušenou, určitě se poděl o info.

      Vymazat
  8. Mám skúsenosti práve s touto micelárnou vodou od mixy... Je výborná
    http://www.londongirl01.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je moc dobrá, akorát mi vadí ta pumpička, která nadávkuje vždy víc, než bych potřebovala :D

      Vymazat
  9. nejaké výrobky od Mixa musím vyskúšať! :D a ten balzam na končeky práve tiež teraz používam a je fajn :)
    pozývam na giveaway

    OdpovědětVymazat
  10. Se všemi tvými favority souhlasím! :) Neznám pouze ten krém na ruce. Hezký článek. :)
    KattyLife - Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud Ti nevadí mandlová vůně a opravdu mastnější konzistence, tak jej vyzkoušej ;)

      Vymazat
  11. Kedysi som používala expresné kondicionéry neustále, ale potom som objavila zázrak v podobe vlasových olejov a tieto kondicionéry už nepotrebujem, používam klasický zmývateľný a potom už len olej, aktuálne od Syoss.
    Janka Bianka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...