Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Neon

By 30.11.15


Poslední dobou nestíhám. Snažím se věnovat se škole, protože blížící zkouškové je neúprosné, rodině, přípravám na Vánoce, a v neposlední době taky sama sobě. Nechci věnovat příliš času virtuálnímu světu, který mi "krade" spoustu času, který bych mohla věnovat něčemu jinému. Nicméně blog mě stále baví, a pokusím se přispívat zase pravidelně, jen co to bude možné :).
Jsem šťastná, protože počasí bylo letošní podzim opravdu nádherné! Dobrá nálada mě neopouštěla, a projevilo se to i ve výrazných barvách, kterým jsem letos propadla. Ani ve snu by mě nenapadlo, že na konci podzimu budu nosit žlutou a růžovou, a přitom jsou to barvy, které podzim potřebuje :).
Tento casual outfit je mým oblíbeným. Košile, svetr a náhrdelník - ten nesmí chybět. Černými kalhoty Vás už možná nudím, ale jsou moje oblíbené, a co Vám budu nalhávat, nejlíp mi sedí. Ono na větší zadek a širší stehna není moc lehké sehnat dobře padnoucí kalhoty. Jejich koupě pro mě znamená vždy velký boj. Teď jsem zaznamenala, že se v obchodech objevují kalhoty s vysokým pasem, které mě docela lákají, ale nejsem si jistá, že budou mému typu postavy slušet. Každopádně by to byla zase příjemná změna :). Jaký je Váš názor na vysoké kalhoty do pasu?







4 komentářů

  1. Svetrík je nádherný, farba ti veľmi pristane :)

    NITA

    OdpovědětVymazat
  2. Po kalhotách s vysokým pasem určitě koukni:) Já je mám ze všech nejraději! Jinak moc se mi líbí ta košile pod svetrem:)

    http://styleinphotos.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Zkombinovat žlutou s růžovou by mne vůbec nenapadlo, a přitom to vypadá tak skvěle :) Super !

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...