Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sněhově bílá

By 28.1.16


Krásný den! 
Dneska mám pro Vás další outfitový článek, který byl focen ještě minulý týden. Teď u nás po sněhu nejsou ani památky, škoda. Celkově jsem si sněhově bílého počasí moc neužila, když byla opravdu pěkná zima v půlce ledna, byla jsem doma a učila se na zkoušky. Teď, když mám konečně volno, je bílá zima fuč :). Stále ale věřím, že ta pořádná "nadílka" ještě přijde. 

Bílá barva a krajka jsou dnešními hlavními akcenty outfitu. Po posledním, vyloženě tmavém looku, to chtělo zase něco jemnějšího. Bílou krajkovou halenku jsem zkombinovala s chlupatou vestou, kterou na mě můžete vidět vlastně poprvé. Chlupaté vesty se mi velmi líbí, dokážou vcelku obyčejný outfit posunout jiným směrem, ale ne každá vesta také (každé ženské postavě) dobře sedí. Záleží na délce chlupu, barvě a bezpochyby také na střihu. Osobně bych preferovala, kdyby má vesta byla trošku kratší, aby nekončila v polovině zadku. Jak víme, u postavy alá hruška, to není zrovna ideální délka, ale když jsem si ji ve Vídni kupovala nějak mi tento fakt unikl. No, nevyhodím ji přece, navíc v zimě pěkně zahřeje a je i fotogenická :). 
U jemných barev v horních partiích jsem zůstala a oblékla si svůj oblíbený růžový kabát. Vlastně jej zbožňuji. Je trochu oversize, vlněný a za pár kaček. 
Detaily a doplňky jsem ladila do pastelových barev, aby společně s kabátem vynikly. Myslím, že celkově růžovo-bílá kombinace vypadá pěkně, co říkáte? 








24 komentářů

  1. Moc krásné, Adri! Stejnou halenku mám v černé a podobnou i v krémové :) Jsou super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si tyhle transparentní halenky fakt oblíbila. S dlouhým rukávem mám jenom tuhle z Lindexu. A děkuju :)

      Vymazat
  2. Vypadas neuveritelne a to doslova!!! Ta bila s tim snehem je neskutecna a akcenty ruzove a baby blue v podobe kabelky... Uzas!! Neuveritelne Ti to slusi, vypadas rozzarene! Take miluji chlupate vesty, ale neumim je nosit pod kabat, prijdu si pak jak nafoukla otylka :( Mam se toho jeste hodne co ucit!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko, Ty mě umíš vždycky tak potěšit :). Děkuju! A k těm vestám.. Já ji nosím jedině pod oversize kabáty, jinak potom na křiváky, kde vynikne ještě víc. :)

      Vymazat
  3. ten top je nádherný, dokážu si ho skvěle představit i k sukni :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, je univerzální a dá se vzít téměř k čemukoli :)

      Vymazat
  4. Krajka s kožíškem vypadají naprosto skvěle!! :)
    HollyChicc

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, je to zase něco jiného, kontrast, který upoutá pozornost.

      Vymazat
  5. Nemůžu si pomoct, ale světlé barvy - hlavně pak růžová a bílá mi k tobě jdou nejvíce:) Sluší ti to:)
    Taky mám hruščí postavu, ale už jsem to přestala řešit. Nosím, co se mi líbí a občas své křivky i nějak více zdůrazním.

    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Kejt, za komentář. Já osobně mám nejraději jemné, pastelové tóny, ale jelikož se oblékám podle nálady, někdy to není jen "růžové" :)

      Vymazat
  6. jé, ten růžový kabátek a modrá kabelčička je boží !!:) Mary Magdalene

    OdpovědětVymazat
  7. Ten top je veľmi pekný ale najviac ma zaujala kabelka, je krásna :)

    NITA

    OdpovědětVymazat
  8. Ach ten tvůj kabátek, ten je úžasný. A moc mě zaujaly hodinky.

    OdpovědětVymazat
  9. Krásná. Dokonce bych řekla, že jsi čím dál tím krásnější. Kam až to půjde? ;-) Mně "pastelky" nesluší skoro vůbec, s o to větším potěšením se kochám někomu, komu tak dobře sednou.
    Papa, Vivi

    OdpovědětVymazat
  10. Jeej tebe to ale pristane! Krásny outfit, veľmi sa mi páči ako si to cele skombinovala. A hlavne máš krásny kabátik a kabelku ti taktiež úprimne závidím. Máš krásny blog, nechcela by si sledovať sa navzájom? Ak áno daj mi vedieť. http://andreanalens.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  11. tá kožušinka a taštička su naozaj krásne ! :))

    Tammybeaty

    OdpovědětVymazat
  12. Úžasný outfit, moc Vám to sluší!

    OdpovědětVymazat
  13. moc hezký outfit :) čím fotíš, zda se můžu zeptat?

    http://xoxoronnie.blog.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...